RPDiesel
Facebook Google+
0.00
Reģistrēties

Turbīnu instrukcija

Pirms sākt turbokompresora uzstādīšanu rūpīgi izlasiet noteikumus !!!

Ir svarīgi saprast, kāpēc JŪSU turbīna nestrāda!!

1. Pārbaudiet, vai turbīnai ir piemērota jūsu automašīnai atkarībā no modeļa un koda.

2. Pārbaudiet un iztīriet motora izplūdes un ieplūdes sistēmas, caurules un starpdzesētāju. Nedrīkst būt smērvielas, blīves, putekļi, apdeguma zīmes, kvēpiem vai priekšmetiem (skrūves, metāla daļiņas, tīrīšanas salvetes uc).

3. Pārbaudit un izmazgāt ventilācijas sistēmu dzinēja karterī. Pārbaidit pretspiedienu dzinēja karteri darbības laikā.

4. Jābūt Tīram un izmazgātam auto eļļas padeves un atgriešanas caurulem. Nelietojiet hermētiķis blīves vietā.

5. Aizstāt eļļas un gaisa filtrus atbilstoši norādījumiem, ko rekomende rupnīca. Minimālā eļļa klases turbo dīzeļdzinējiem ir API CD.
6. Pārbaudiet, vai turbo kompresora eļļas ieplūdes un izplūdes vietas (atloka adapteri) ir tīras, blīvējuma virsmas netiek nodarīts kaitējums, un nodrošināt, lai  nebūtu eļļas noplūdes zem spiediena.

7. Pievienojiet turbo kompresoru pie izplūdes kolektora atloka, vienlaikus pievēršot uzmanību hermētiskuma. Keramikas un silīcija hermētiķi nedrīkst izmantot.

8. Pārbaudiet izplūdes sistēmu un klusinātāju, lai tie neradītu pārslodzi turbo kompresoram, sasmalcinātas caurules un citu iemeslu dēļ, kas samazina caurlaidību.

9. Pievienojiet izplūdes cauruli ar turbīnu izplūdes atveres. Pārbaudiet hermētiskumu un uzticamību locītavu.

10. Pārbaudiet sistēmas necaurlaidību un necaurlaidību cauruļu, skavas un atlokiem.
11. Ielejiet tīru eļļu, eļļas padeves ieplūdes turbo kompresorā un grieziet vārpstu ar roku, līdz brīdim kad eļļa sāk plūst no izplūdes kontaktligzdas.

12. Pievienoiet gaisa ieplūdes un izplūdes caurules. Pārbaudiet hermētiskumu un uzticamību.

13. Pievienojiet eļļas padeves cauruli ar turbo kompresoru un pārbaudīt, vai kopīga ir tīrs, uzticamību un saspringts.

14. Neizmantojiet šķidrus vielas (silīcijs, Hermetizācijas uc), kas var iekļūt eļļošanas kanālus turbo kompresorā0.

Neizmantojiet gumijas blīves!!!

Mainot turbīnu, Eļļas maiņa obligāta!!!

(Aizpildiet filtru ar svaigu eļļu, mainot eļļu)

15. Iedarbiniet motoru ar starteri bez karsēšanas līdz eļļa sāk plūst no turbo-kompresora izplūdes caurules.

16. Nodrošināt labu caurlaidību eļļai no izplūdes caurules (caurulei jābūt tīrai, iekšējais diametrs ir jābūt minimums 12 mm. automašīnām un minimum 18 mm. kravas automašīnām). Pievienojiet eļļas izplūdes cauruli, nodrošināt tās uzticamību un sasprindzinājumu.

17. Pārbaudiet, vai motora degvielas un aizdedzes sistēmas ir noregulētas pareizi.

18. Iedarbināt motoru un ļaujiet uzsilst līdz temperatūrai, kas ir 60 grādi.
18.1 Pārbaudiet eļļas spiedienu:  darba režīmā - 2 ... 5 bāri, tukšgaitā režīmā - ne mazāk kā 1,5 bar. 

18.2 Palielināt apgriezienus un pārbaudiet, vai nav vai nav eļļas, gaisa, atgāzes vai antifrīzu noplūdes. 

18.3 Atstāt tukšgaitā dzinēju vienu minūti pirms pārtraucot to.

18.4 Pārbaudiet, vai caurules un savienojumi netiek deformēta operācijas laikā.

18.5 Iedarbiniet atkal dzinēju un atstāt strādāt 10-30 min., bet tikai tukšgaita režīmā (bez akseleratora), pec tam                  palielināt apgriezienus un pārbaudit, vai nav eļļas, gaisa, atgāzes vai antifrīzu noplūdes.

 

19. Pirmskspluatācijas noteikumi:

19.1 Neizmantojiet eļļas piedevas vai dzinēja skalošanas līdzekļus. Ja motors ir ļoti piesārņots, nomainīt eļļu un filtru atkal pēc 500-1000 km automašīnas izmantošanas laikā.

19.2 Pec Pirms dzinēja apstāšanās, ļaujiet pastrādāt tukšgaitā 1-2 minūtes, lai atdzesētu turbo kompresoru.

19.3 Ja motoram tikko bija liels remonts, eļļas filtru un eļļu ir jāmaina pēc pirmās 200-250 km.

 

Mēs neizpildam garantijas saistības, šādu iemeslu dēļ:

1. Mehānisko daļiņu un smilšu ieplūdes un izplūdes kolektorā.

2. Nepietiekams eļļošanas, eļļas spiediens vai zemas eļļas kvalitātes.

3. Metāla skaidas eļļā.

4. Pārsniedz atļauto robežu vārpstas apgriezieniem un temperatūrai - slikta tūninga un aizdedzes sistēmas uzstādījumi.

5. Nekontrolētu dzinēja apgriezienu pieaugumu.

6. Mehāniskie bojajūmi.

 

Pirms uzstādot remontētu vai jaunu turbokompresoru, jums vajag izmērīt dzinēja eļļas spiedienu.

Eļļas spiediens aukstam dzinējam jābūt vismaz 4 bāri, spiediens uzsildītam motoram  (temperatūra 80-90 grādi)  jābūt vismaz 1,5 bāri tukšgaita, bet uzsildītam dzinējam spiediens līdz 80-90 grādu pie 2000 apgriezieniem minūtē ir jābūt vismaz 3,5-4,,4 bāri.

Šī tabulā ir norādas mūsu izmērītās eļļas spiedienu vērtības dažādiem transportlīdzekļiem:

CAR MODEL

Engine displacement

kW

Year

Cold engine

Hot engine 80-90C

At 2000 rpm

Audi A4

1,9

66

2002

4,7

1,8

4,4

BMW 320

2,0

110

2002

3,5

1

2,5

BMW 525

2,5

120

2003

4

1,5

4

BMW X5

3,0

135

2002

2,5

0,9

2,5

BMW X5

3,0

160

2003

2,9

1

3,3

Citroen Berlingo

1,6

55

2009

3,8

1,5

3

Ford Focus

1,6

80

2008

4,5

1,5

3,5

Ford Focus

2,0

100

2004

4

1,6

4,3

Ford Mondeo

2,2

114

2005

4,2

2

4

Ford Galaxy

1,9

85

2002

4,1

1,3

3,7

MB A 170

1,7

70

2002

3,6

1,2

3

Opel Asatra

2,0

60

1999

4,7

1,4

4

Opel Meriva

1,7

55

2004

4,5

1,1

3

Peugeot Partner

1,6

55

2007

4

1,5

3,8

Renault Laguna

2,2

110

2003

4,5

1,6

3,6

Renault Laguna

1,9

88

2001

4

1,2

3,8

Seat Alhambra

1,9

85

2001

4

1,5

4

Seat Toledo

1,9

110

2002

4

1,5

4

Skoda Octavia

1,9

74

2001

4,2

1,2

3,6

Skoda Octavia

1,9

81

2004

4,5

2

4

Skoda Octavia

1,9

77

2005

3,8

1,5

4,2

Toyota Avensis

2,0

81

2001

4,4

1,3

3,5

Toyota Avensis

2,0

85

2002

4,5

1,8

4,2

Toyota Avensis

2,0

85

2004

4

1,5

4

VW Passat

1,8

110

1997

5

2,1

5

VW Passat

2,0

77

2006

5

2,4

4,5

VW Passat

2,0

103

2007

3,8

1,5

3,8

VW Tauran

1,9

77

2008

3,7

1,5

4,2

VW Caddy

1,9

55

2007

4

2

5

VW Golf

1,9

77

2005

3,6

1,8

3,7

VW Sharan

1,9

85

2002

4,5

1,4

3,7


Remontējot automašīnas RENAULT 1.9 / 1.5 / 2.2, jums ir jāapsver eļļas sūkni.

Ja tas satur iekšējos bojājumus, tas ir jānomaina. 


Remontējot automašīnas VW 1.9 TDI jums ir jāapsver eļļas sūkni. Ja tas satur kādus no iekšējiem bojājumiem, tas ir jānomaina.


Turbīna bieži bojātas kad atliekas nosprostot eļļas ieplūdes linuma dzinēja karterī.


Remontējot turbīnu automašīnu PEUGEOT, CITROEN, FORD, VOLVO 1.6HDI jums ir izmērītu to eļļas spiedienu. Jums ir jānoņem sietu ( filtrs C ) kas stāv eļļas padeves caurulē.


Lūdzu, noņemiet karteri, atveriet trešo (3) aizbīdni (bloķēšanas), kas savieno stieņu un pārbaudīt šalles stāvokli.


Gadījumā, AUDI / VW 1.8i TURBO, jums ir aizstāt eļļas padeves cauruli ar jaunu. Attēlā redzam punktus, kas norāda uz rūsu. Tas nav ieteicams tīrīt vai mazgāt , vai nopirkt lietotu!


Gadījumā, TOYOTA  D4D, mēs iesakām noņemt karteri un pārbaudīt eļļas ieplūdes sietu (tas ir skaidri redzams attēlā). Ja tas tiek bloķēts, tas nozīmē, ka blīves ir jāaizstāj degvielas inžektoriem. Attēlā skaidri redzams dekompresijas I, III un IV cilindru inžektoriem.

 

Drošības kods